انواع مختلف پودر ریشه زعفران در بازار

انواع مختلف پودر ریشه زعفران در بازار

انواع مختلف پودر ریشه زعفران در بازار

قابل توجه خریداران محصولات زعفرانی، فرانیز با ایجاد امکان خریداری انواع مختلف پودر ریشه زعفران با سطح قیمت و کیفیت های مختلف در بازار خدمتی ویژه برای خریداران این محصول را در این سایت فراهم آورده است.

انواع مختلف پودر ریشه زعفران در بازار

هر مخلوقی از مخلوقات الهی از فواید خاص خود برخوردار و در خلقت هر چیزی حکمتی نهفته است. تمامی گیاهان و جانداران با هدف فراهم کردن محیط و دنیایی بهتر برای تعالی نسل بشر و سود رسانی به انسان ها خلق شده اند. این مخلوقات در سراسر دستگاه و ساختمان بدن خویش ویژگی ها و خواص منحصر به فردی را دارا هستند.

از جمله این مخلوقات پر خاصیت می توان زعفران را نام برد. با آوردن نام این ادویه به سرعت عطر و طعم دل انگیز و آرامش بخش آن در ذهن تداعی می شود. بسیاری از ما شاید از زعفران تنها کلاله های سرخ رنگ آن را بشناسیم و تمام هدف خلقت و خاصیت این گیاه را در آن 3 نخ شیپوری بدانیم، اما این خوراکی پر خاصیت دارای قسمت های مفید دیگری نیز هست.

ریشه زعفران چیست؟

هر گیاهی جهت رشد و نمو نیاز دارد از طریق ریشه ها مواد مغذی درون خاک را به خود جذب کرده و از طریق ساقه به همه قسمت های آن را ارسال کند. بسیاری از افراد تا اسم ریشه زعفران را می شنوند به همین اشتباه دچار شده و فکر می کنند که منظور از پودر ریشه زعفران، این قسمت است.

گیاه زعفران دارای چند گلبرگ، چند پرچم و 3 کلاله سرخ رنگ است. منظور از ریشه زعفران قسمت انتهایی همین کلاله می باشد که هر چه به سمت پایین تر می رود رنگ سرخ آن به رنگ زرد می رسد و قسمت سرخ همان زعفران اصلی و مرغوب است.

بعد از برداشت محصول زعفران و جدا سازی کلاله ها از دیگر اعضای گل، قسمت ریشه آن نیز جدا می شود و جهت فرآوری و تبدیل به پودر ریشه زعفران به سمت کارخانه ها روانه می گردد.

انواع مختلف پودر ریشه زعفران در بازار

تمام خواص زعفران در قسمت اصلی آن وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که دیگر قسمت ها این خواص را دارا نیستند. قسمت های دیگر این ادویه مانند ریشه نیز به میزان کمتر از قسمت اصلی از این خواص بهره مند است و مهم ترین دلیل کم رنگ بودن ریشه نسبت به زعفران و قدرت رنگ دهی کمتر همین کم بودن برخی عناصر است.

از پودر ریشه زعفران در مواردی که تنها به عطر و طعم زعفران نیاز دارید و رنگ دهی مدنظرتان نیست می توانید به راحتی و با قیمت بسیار پایین تر استفاده کنید.

پودر ریشه زعفران تقلبی را بشناسیم

انواع مختلف پودر ریشه زعفران در بازار

همیشه و همه جا وقتی پای پول و تجارت سود آور در میان باشد، منفعت طلبان با هدف کسب سود نا مشروع و بیشتر با عرضه جنس نا مرغوب به جای محصول با کیفیت دست به تقلب می زنند. در بسیاری موارد دیده شده که پودر ریشه زعفران را با مخلوط کردن رنگ به آن رنگ کرده و با قیمت بالا و در بازار به جای زعفران مرغوب اقدام به فروش آن کرده اند.

این محصول به دلیل اضافه شدن رنگ به آن نه تنها دارای خواص نیست بلکه برای بدن به خاطر دارا بودن مواد غیر طبیعی و شیمیایی بسیار مضر و زیان آور خواهد بود. برای در امان ماندن از این خطرات می توانید در این سایت با کسب اطلاعات دقیق و به روز از تولید کنندگان زعفران و فروشندگان آن در محیطی با امنیت به دور از وجود منفعت طلبان متقلب، برای خرید پودر ریشه زعفران با قیمت های مناسب اقدام نمایید. تنوع شرکت های ارائه دهنده محصولات به شما این امکان را می دهد که گزینه ها و حق انتخاب های بسیاری در سطوح کیفیت های مختلف داشته باشید.

Call Now Buttonسوال داری،من اینجام !